e-Kiosk.pl - Press 12/2007

czytaj

Press

12/2007 (15.12.2007)

Liczba stron: 184

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
11.89 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Andrzejem Mleczką, sylwetka Doroty Gawryluk - radykalizującej publicystki, rozmowa z Jackiem Troutem - guru marketingu i królem pozycjonowania, etyka dziennikarska a udział w reklamach, inwigilacja dziennikarzy, Patrycja Kotecka problemem nowych władz TVP, kłopoty "Rzeczpospolitej", raport: ranking agencji PR.

Wydanie zawiera dodatek poświęcony dziennikom: ogólnopolskim, regionalnym, ekonomicznym, tabloidom i bezpłatnym.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis