Sylwetka Kamila Dąbrowy, dyrektora radiowej Jedynki; z okazji kanonizacji papieży polscy dziennikarze przemienili się w apostołów; brytyjskie media stawiają na live blogi; Jakub Szymczuk – zwycięzca Grand Press Photo 2014; praca krytyka filmowego to nie tylko oglądanie filmów; walka o prawo reprezentowania vlogerów; jak łączyć treści z Facebooka, Twittera i YouTube; Krzysztof i Jacek Olesiejukowie trzęsą polskim rynkiem książki; media elektroniczne dla młodego odbiorcy; na co narzekają dziennikarze.
Dodatki: Press Dziennikarzy, Konferencja Prasowa.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.