Wojna brandów – prezentujemy Wam wyniki pierwszego na świecie badania identyfikacji z marką Apple, przeprowadzonego przez Instytut Analizy Sensorycznej z Warszawy; iPhone XL – każdy nowy iPhone jest idealny, a pomimo tego każdy następny pokazuje, że wciąż można coś udoskonalić, od pierwszej, pokazanej w 2007 roku generacji, niezmienna pozostała tylko filozofia, według której go projektowano; #lifehacker, jak nie dać się nabić w internet – Internet, jeśli dobrze się nad tym zastanowić, to jeden z najbardziej spektakularnych wynalazków naszych czasów – jak w krzywym zwierciadle odbijają się w nim wszystkie aspekty realnego świata; jak podchodzić do zarządzania projektami na iUrządzeniach – w zeszłym miesiącu pisałem o „Inboksie”, czyli „Skrzynce Spraw Nadchodzących”, podając Wam zestaw dodatkowych wskazówek do mojego kursu „10 kroków do maksymalnej produktywności” – dzisiaj, idąc za ciosem, skupię się na dalszej części układanki: projektach.
iMagazine to wyjątkowy na polskim rynku magazyn, który łączy ze sobą lifestyle, podróże i sztukę ze światem technologii. Tworzą go profesjonaliści, jak i hobbyści, których łączy jedno – pasja i zamiłowanie do otaczającego nas świata.
czytaj więcej
zwiń opis