e-Kiosk.pl - Press 7/2014

czytaj

Press

7/2014 (01.07.2014)

Liczba stron: 126

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Afera podsłuchowa ujawniła paradoksy w mediach; czy Piotr Najsztub zagrał już wszystkie role; praca korespondentów na wschodzie Ukrainy; w Niemczech dziennikarze korzystają z crowdfundingu; sylwetka Bogusława Chraboty; Holendrzy testują nowereality show; The Conversation: redaktorzy wspierają naukowców; Joanna Bojańczyk radzi zająć się modą; dostęp do informacji publicznych; ciężki fach: menedżer celebryty; agencje punktują swoje błędy.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis