Ambitne dziennikarstwo w Internecie z crowdfundingu; hostwriter: społeczność, która pomaga; jak nie dać się szpiegować; holenderskie media po zestrzeleniu MH17; boom na explanatory journalism w USA; warsztat dokumentalisty w telewizji; czego pragną kobiety – zastanawiają się szefowie mediów; jak negocjować, by wygrać; watermarking – monitorowanie mobilnej widowni spotów telewizyjnych; sylwetka Kingi Grzelewskiej, szefowej Lowe Warsaw.
Dodatek: Siła marki TV.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.