e-Kiosk.pl - Press 7/2010

czytaj

Press

7/2010 (01.07.2010)

Liczba stron: 92

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wydawcy dają Tomaszowi Lisowi niewiele czasu na odbudowanie pozycji „Wprost”; dyskusja wokół Zdjęcia Roku autorstwa Tomasza Tomaszewskiego; relacja z I ogólnopolskiego Turnieju Piłkarskiego Dziennikarzy w Ostródzie; absurdalne orzeczenia sądowe w sprawach przeciwko dziennikarzom; portal ProPublica odpowiedzią na kryzys amerykańskiej prasy; polscy użytkownicy iPada oceniają jego przydatność i możliwości; wywiad z Klausem Brinkbaumerem, dziennikarzem „Der Spigel”, zdobywcą Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego; dlaczego dziennikarze sportowi przestali krytykować PZPN; brytyjscy wydawcy zaczęli sprzedawać również ubrania, buty, a nawet warzywa i kołdry; autorskie pisma dla dzieci przegrywają z tytułami wydawanymi na licencjach; nadawcy próbują przekonać rynek do techniki 3D; dziennikarze zawieszają blogi i przenoszą się na portale społecznościowe; sposób domów mediowych na odbicie strat ze malejących prowizji; marketing w portalach społecznościowych; efekty kampanii promujących bezpieczeństwo; nieprawdopodobne wyzwania w pracy kierowników produkcji; kryzys wymusił zwrot agencji PR w stronę sektora publicznego.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis