e-Kiosk.pl - Press 10/2014

czytaj

Press

10/2014 (01.10.2014)

Liczba stron: 172

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Kto się boi buzzfeed – internetowa przyszłość czy staczanie się dziennikarstwa; sylwetka Piotra Mucharskiego, redaktora naczelnego „Tygodnika Powszechnego”; wydawcy niemieckich pism opinii oczekują cudów od nowych naczelnych; jak w Niemczech lokalne dzienniki tracą swoja tożsamość; rozmowa z Jonem Ronsonem o psychopatach w mediach; przegląd płatnych treści w Internecie; fotoreportaż Daniela Frymarka; w czym leży siła kanałów sportowych; jak współczesny mężczyzna korzysta z mediów; analiza sukcesu Ice Bucket Challenge; najczęściej zadawane pytania o real-time bidding; ranking firm public relations; sponsorowanie sportu pozwala zwiększać sprzedaż; samorządy wspierają targowe centra konferencyjne.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis