Holenderski Blendle, czyli iTunes dla gazet; sylwetka Tomasza Terlikowskiego; jak weryfikować treści od użytkowników; 23 mylonych dziennikarzy – który jest który; rozmowa z byłym dziennikarzem BBC Johnem Sweeneyem; prawo autorskie w sieci zaczyna być respektowane; jak Wirtualna Polska zwiększa oglądalność własnych stron; 10 najgorszych lokowań produktu; sponsorować eventy kulturalne czy je organizować; debata o sztuce motywacji w programach lojalnościowych; rozmowa z Mariuszem Pitura, dyrektorem kreatywnym Lemon Sky JWT; debata o tym, kto rządzi marka.
Dodatki: Domy Produkcyjne.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.