e-Kiosk.pl - Press 8/2010

czytaj

Press

8/2010 (31.07.2010)

Liczba stron: 122

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Günterem Wallraffem, niemieckim dziennikarzem uprawiającym dziennikarstwo wcieleniowe, który reporterską działalność łączy z obroną praw człowieka; problemy Tomasza Kammela po Kammelgate; rola mediów w czasie prezydenckiej kampanii wyborczej; francuski magazyn „Polka” promuje najlepszą fotografię prasową; słabszy okres dla Radia Zet zaczął się od nerwowych zmian w ramówce; sylwetka Piotra Frydryszka, szefa o najdłuższym stażu w mediach publicznych; nie prostując informacji w archiwach online, wydawcy narażają się na ponowne procesy; wydawcy dzienników zabiegają o większe przychody z reklam; telewizje, nadawcy kablowi i satelitarni muszą płacić tantiemy, nie wiedzą tylko ile i komu; Jerzy Owsiak wzywa do niepłacenia abonamentu TVP; wpadka sondażowa po I turze wyborów prezydenckich to efekt zaniedbań firm badawczych; działania proekologiczne podstawą odpowiedzialnego biznesu; kampanie fikcyjnych produktów sprawdzają siłę nośników; szkoły dziennikarstwa, reklamy i PR stawiają na zajęcia praktyczne.

Dodatek: Konferencja prasowa.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis