Readly – cyfrowa platforma do czytania prasy zrobiona na wzór Spotify; jak robić program o samochodach bez kłaniania się producentom; SnapChat – serwis, który może być gwoździem do trumny Facebooka; co media widzą w Romanie Giertychu; na holenderskiej platformie internetowej TPO Magazine prenumerujesz dziennikarza, a nie tytuły, dla których pisze; walka na rynku książek non-fiction; migracje w mediach 2014; Marek Zając radzi, jak czytać między wierszami, pisząc o religii; redakcje dzienników wzbogacają ofertę online; serial HBO „Wataha” promowali dziennikarze i blogerzy; interaktywne reklamy na citylightach rozpoczęły nową erę OOH; dialog społeczny to lekarstwo na problemy społeczności lokalnych z firmami; najczęściej zadawane pytania o analizę ruchu na stronie.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis