e-Kiosk.pl - Press 2/2008

czytaj

Press

2/2008 (15.02.2008)

Liczba stron: 118

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
11.89 zł
115,00 zł

Opis

"Nie możemy postawić na program wyłącznie dla widzów wymagających" - rozmowa z Anną Kalczyńską z TVN 24; dokąd zmierza "Tygodnik Powszechny"; Elżbieta Isakiewicz jest osobą po przejściach; Axel Springer sporo stracił na wizerunku (i jeszcze 600 mln euro); pakiety socjalne dla dziennikarzy; nieoczekiwane konsekwencje strajku scenarzystów w USA; ranking telewizyjnych programów ekonomicznych; niepokojące przedłużanie prywatyzacji Ruchu; gazeta z promocją sprzedaje się lepiej; zasady corporate social responsibility są stosowane już w co piątej polskiej firmie; brakuje pracowników w agencjach interaktywnych.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis