Wywiad z Jerzym Baczyńskim, redaktorem naczelnym "Polityki"; antyranking
PR - kampanie PR, które bardziej zaszkodziły niż pomogły; analiza Tomasza
Wróblewskiego - dlaczego polskie media legły pod krzyżem; czym Rafał
Agnieszczak imponuje kolegom z branży internetowej; kłopoty popularnego
prezentera pogody gorącym tematem niemieckich mediów; reporter Polsatu o
trudnościach profesji dziennikarza internetowego; należąca do Red Bulla
telewizja z powodzeniem konkuruje z profesjonalnymi nadawcami; w Wielkiej
Brytanii zanika dobrze rokujący niegdyś rynek polonijnych mediów; platformy
filmowe - z którego warto korzystać; sposoby dziennikarzy na kłopotliwy
wjazd do innego kraju; próby wydawców by zmonetyzować swój kontent w sieci;
brokerzy radiowi bronią się przed żądaniami zbyt wysokich rabatów; czy
wydawcy mają szansę doprowadzić do ograniczenia producent placement w
telewizji; współdzielenie treści sposobem na biznes w serwisach
ogłoszeniowych; pułapki monitorowania obecności marki w sieci; skutki
przenoszenia kreacji między domami mediowymi; wiedza o kliencie wartością
programu lojalnościowego; waga dobrego pozycjonowania witryn; najważniejsze
trendy w projektowaniu logotypów i opakowań.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis