e-Kiosk.pl - Press 9/2010

czytaj

Press

9/2010 (01.09.2010)

Liczba stron: 138

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Jerzym Baczyńskim, redaktorem naczelnym "Polityki"; antyranking PR - kampanie PR, które bardziej zaszkodziły niż pomogły; analiza Tomasza Wróblewskiego - dlaczego polskie media legły pod krzyżem; czym Rafał Agnieszczak imponuje kolegom z branży internetowej; kłopoty popularnego prezentera pogody gorącym tematem niemieckich mediów; reporter Polsatu o trudnościach profesji dziennikarza internetowego; należąca do Red Bulla telewizja z powodzeniem konkuruje z profesjonalnymi nadawcami; w Wielkiej Brytanii zanika dobrze rokujący niegdyś rynek polonijnych mediów; platformy filmowe - z którego warto korzystać; sposoby dziennikarzy na kłopotliwy wjazd do innego kraju; próby wydawców by zmonetyzować swój kontent w sieci; brokerzy radiowi bronią się przed żądaniami zbyt wysokich rabatów; czy wydawcy mają szansę doprowadzić do ograniczenia producent placement w telewizji; współdzielenie treści sposobem na biznes w serwisach ogłoszeniowych; pułapki monitorowania obecności marki w sieci; skutki przenoszenia kreacji między domami mediowymi; wiedza o kliencie wartością programu lojalnościowego; waga dobrego pozycjonowania witryn; najważniejsze trendy w projektowaniu logotypów i opakowań.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis