Wzmacniaczom, jakie znamy od kilkudziesięciu lat, nie przeszkadzają pliki komputerowe, renesans czarnej płyty, nie zdołały ich też wyeliminować amplitunery wielokanałowe; do słuchawkowego high-endu wkraczają bez skrupułów firmy japońskie, znane z wszelakiej elektroniki, czyli Denon i Sony; klienci docenili dźwięk wysokiej
jakości w urządzeniach mobilnych, a kiedy marka Astell&Kern stała się rozpoznawalna, firma przystąpiła do kolejnego etapu; analog nie kopie się z koniem, jakim jest technika cyfrowa, jednak znajduje coraz więcej klientów, o czym świadczy, podobnie jak w świecie
słuchawek, coraz większa liczba firm wprowadzających do swoich ofert gramofony – płyt wcale nie trzeba szukać tylko na giełdach staroci, gdyż są dostępne nowe wydania i to nawet rodzimych artystów.
„Audio” to najważniejszy polski miesięcznik dedykowany audiofilom i melomanom.
Na jego łamach znajdziesz: testy urządzeń Hi-Fi (zawierające zarówno próby odsłuchowe, jak i pomiary), prezentacje firm, aktualności, recenzje płyt, dział poświęcony sprzętowi audio w samochodzie, przegląd rynku z podstawowymi informacjami o ponad 6 tys. urządzeń Hi-Fi dostępnych w Polsce, listę adresów dystrybutorów oraz wiele stron ogłoszeń audiofilów i firm.
„Audio” jest polskim członkiem EISA - Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych - które corocznie przyznaje najbardziej prestiżowe nagrody dla najlepszych produktów audio i kina domowego.
Uwaga: e-wydania nie zawierają płyt CD/DVD, dołączanych do wydań papierowych.
czytaj więcej
zwiń opis