Dlaczego dziennikarze, którzy bronili Kamila Durczoka, nadal nie przejrzeli na oczy; Vice News – o telewizji bez breaking newsów, ale wycenianej na 2,5 mld dol., pisze Mariusz Kowalczyk z Paryża; za co kandydata na Hienę Roku nienawidzą prawicowi dziennikarze; holenderski format „Zomergasten” działa od 27 lat, choć łamie główne zasady telewizji; sprawa Piotra K., czyli co grozi mediom, które nie sprawdzają swoich rozmówców; dziennikarze śledczy wypaczają funkcję mediów, składając doniesienia do prokuratury; jak doświadczenie dziennikarskie pomaga w pisaniu scenariuszy do filmów i seriali; kanały dla dzieci opracowują strategię, jak docierać do pokolenia oglądającego inaczej.
Dodatki: Biura reklamy największych polskich mediów.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.