e-Kiosk.pl - Press 3/2008

czytaj

Press

3/2008 (15.03.2008)

Liczba stron: 162

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

World Press Photo - najlepsze zdjęcia i wywiady z laureatami; wywiad z Katarzyną Pakosińską z Kabaretu Moralnego Niepokoju; "Dziennik" rewiduje swoje założenia biznesowe; Bauer wchłania RMF FM; TV Puls cztery miesiące po relaunchu; przypadek Doroty Kani; brand programming w telewizji; raport: drukarnie muszą dbać o klientów; coraz bogatsza oferta reklamy zewnętrznej. W dodatku "Mediaplan 2008 men and women": sposoby planowania mediów dla różnych grup docelowych.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis