W sprawie Szyman polskie media wywiesiły białą flagę; wywiad z Romanem Kurkiewiczem, felietonistą „Przekroju”; sylwetka twórcy „Angory”; komu służy oddawanie politykom miejsca w gazecie; czytelnicza ocena pism wnętrzarskich; dlaczego dziennikarzom na Zachodzie opłaca się strajkować; prawnikom łatwiej pozywać bohaterów publikacji niż media; kiedy grafika pomoże zrozumieć tekst - o infografice dyrektor artystyczny „The Guardian” i „The Observer”; są pieniądze dla uczelni na studenckie praktyki w mediach; jak przygotować gazetę na iPada; Olgierd Budrewicz wspomina swoje podróże; coraz ciaśniej na półce magazynów fotograficznych; sposób na spadającą sprzedaż tv guide'ów; wydawcy magazynów walczą w sieci o użytkownika; ranking internetowych stron biznesowych; reklamodawcy z rezerwą podchodzą do badań online; co wiedzą media plannerzy o swojej pracy; jak ściągnąć na targi klientów wystawcy; wydawcy na rynku konferencji i eventów; agencje interaktywne poszerzają ofertę; w dodatku „Top Marka” o markach najczęściej opisywanych na łamach prasy.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.