Wielkie atrakcje dla małych gości – kąciki dla dzieci; realne stopy zwrotu z condo to 5 – 7,5 proc.; ile zarabia się w hotelach; trendy na rynku pracy i płacy w hotelarstwie; benchmarking konferencyjny – sposób na podniesienie wyników sprzedaży; komunikacja w ramach recepcji – czynnik determinujący sprawność funkcjonowania hotelu; coraz większe wyzwania kadrowe, cz. 2; obowiązki hotelarza w zakresie przetwarzania danych osobowych; amortyzacja częściowo oddanego do użytkowania budynku hotelowego w kosztach podatkowych; media w hotelu; konsulting SPA czy sprzedaż marek i wyposażenia; Amber Suite Międzywodzie – Butik tylko dla dorosłych; otwarcie Trzech Wysp w Świnoujściu.
Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu.
Czytelnikami magazynu są właściciele i kadra zarządzająca różnego szczebla obiektów hotelowych, pracownicy firma dostarczających usługi i wyposażenie dla sektora HoReCa, uczniowie i studenci kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką.
czytaj więcej
zwiń opis