e-Kiosk.pl - Press 7-8/2015

czytaj

Press

7-8/2015 (01.07.2015)

Liczba stron: 122

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Kim jest Janusz Daszczyński, nowy prezes TVP; zagraniczni korespondenci o zachowaniu polskich mediów w kampanii prezydenckie; aplikacja Periscope zachwyciła media; Kammel, Prokop i Wellman zdradzają, jak się robi dobrą konferansjerkę; jak się kręci filmy pod wodą i z powietrza; zachodnie media chronią swoich informatorów; skuteczne kanały dotarcia w akcjach o bezpieczeństwie.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis