e-Kiosk.pl - Press 9/2015

czytaj

Press

9/2015 (01.09.2015)

Liczba stron: 178

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Szokująca jedynka „Faktu” raczej nie była wypadkiem przy pracy; nie każdy musi rozmawiać z dziennikarzem; niezależne magazyny cyfrowe to słaby biznes; rozmowa z Peterem R. de Vriesem, słynnym holenderskim dziennikarzem kryminalnym; tygodniki Polska Press nie zagroziły lokalnym wydawcom; serwis 300polityka wyręcza dziennikarzy, denerwuje wydawców; tworzenie mediów dla mężczyzn o dziś prawdziwe wyzwanie; po 25 latach branża outdoorowa robi porządki; specjaliści radzą, jak wybierać agencję eventową.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis