e-Kiosk.pl - Newsweek Polska 41/2010

czytaj

Newsweek Polska

41/2010 (03.10.2010)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
2.50 zł
440,00 zł

Opis

Co wiadomo pół roku po katastrofie pod Smoleńskiem; o zespole Bayer Full znów usłyszała cała Polska; rozmowa z Joanną Kluzik–Rostkowską; telewizyjne widowiska w rodzaju „Top Model” czy „Idol” oparte są na tej samej potrzebie psychologicznej co wojskowa fala; w jaki sposób działy marketingu wielkich korporacji piorą mózgi milionów konsumentów; jak będzie wyglądać przyszłość globalnego rynku energetycznego; po dwóch dekadach od zjednoczenia kraju Niemców wciąż dzieli mur; jak Hollywood pomogło pokonać III Rzeszę; jak poprawić iloraz inteligencji swojego dziecka; Maryla Rodowicz została twarzą Euro 2012, nagrywa dwie nowe płyty i piosenkę na mistrzostwa.

Dodatki: Europa, Kardiologia.



Newsweek Polska to piąta, nieanglojęzyczna edycja amerykańskiego tygodnika, który od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie pojawiło się na rynku we wrześniu 2001 roku i już na samym początku spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników.

Traktując o polityce, nie stara się jednocześnie jej kreować. Także niezwykle staranny dobór informacji, sposób ich prezentowania, unikalna konstrukcja tekstu oraz nowoczesna szata graficzna budują pismo, które tworzy nową jakość na rynku.

U podstaw pisma niezmiennie leży niezależne, szerokie spojrzenie, bezstronność, obiektywizm i dystans do świata. Stawiamy na wnikliwe analizy, zdecydowane stanowiska oraz wyczerpujące oceny. Jesteśmy zawsze na czasie, a nawet staramy się wychodzić w przyszłość i wyprzedzać potrzeby czytelników. Spośród innych tytułów naszego segmentu wyróżnia nas międzynarodowa marka, neutralności w podziale politycznym, bardzo dobre fotografie oraz serie dodatków specjalnych.

Numer 12/2007 możesz pobrać bezpłatnie!

czytaj więcej zwiń opis