Co wiadomo pół roku po katastrofie pod Smoleńskiem; o zespole Bayer Full znów usłyszała cała Polska; rozmowa z Joanną Kluzik–Rostkowską; telewizyjne widowiska w rodzaju „Top Model” czy „Idol” oparte są na tej samej potrzebie psychologicznej co wojskowa fala; w jaki sposób działy marketingu wielkich korporacji piorą mózgi milionów konsumentów; jak będzie wyglądać przyszłość globalnego rynku energetycznego; po dwóch dekadach od zjednoczenia kraju Niemców wciąż dzieli mur; jak Hollywood pomogło pokonać III Rzeszę; jak poprawić iloraz inteligencji swojego dziecka; Maryla Rodowicz została twarzą Euro 2012, nagrywa dwie nowe płyty i piosenkę na mistrzostwa.
Dodatki: Europa, Kardiologia.
Newsweek Polska to piąta, nieanglojęzyczna edycja amerykańskiego tygodnika, który od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie pojawiło się na rynku we wrześniu 2001 roku i już na samym początku spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników.
Traktując o polityce, nie stara się jednocześnie jej kreować. Także niezwykle staranny dobór informacji, sposób ich prezentowania, unikalna konstrukcja tekstu oraz nowoczesna szata graficzna budują pismo, które tworzy nową jakość na rynku.
U podstaw pisma niezmiennie leży niezależne, szerokie spojrzenie, bezstronność, obiektywizm i dystans do świata. Stawiamy na wnikliwe analizy, zdecydowane stanowiska oraz wyczerpujące oceny. Jesteśmy zawsze na czasie, a nawet staramy się wychodzić w przyszłość i wyprzedzać potrzeby czytelników. Spośród innych tytułów naszego segmentu wyróżnia nas międzynarodowa marka, neutralności w podziale politycznym, bardzo dobre fotografie oraz serie dodatków specjalnych.
Numer 12/2007 możesz pobrać bezpłatnie!