media niezdolne do wspólnego frontu przeciw kontrolującym je politykom; wywiad z Robertem Mazurkiem, autorem m.in. „Rzeczpospolitej” i „Faktu”; następcą Larry'ego Kinga, amerykańskiego króla wywiadów, będzie Piers Morgan; brak sukcesu dziennika „Niiu”; internetowe serwisy branżowe radzą sobie nadspodziewanie dobrze; dziennikarze parzą kawę – byli i obecni ludzie mediów prowadzący knajpki i miejsca żywej kultury; rozmowa z Robertem Cialdinim, światowej sławy specjalistą od technik perswazji; udane relaunche pism i porażki; nadawcy stacji tematycznych gonią widza, poszerzając ofertę; magazyny z poradami zmieniają cykl i upodabniają się; możliwości internetowej geolokalizacji; ranking działań miast wojewódzkich w portalach społecznościowych; top 15 antyrzeczników – dziennikarze wskazują najmniej kompetentnych rzeczników prasowych; firmy angażują się w przedsięwzięcia kulturalne; INMA doceniła dwie kampanie przygotowane przez wydawców prasy; Logomotywy 2 – ranking najlepszych zmian logo; ranking przychodów agencji PR – podsumowanie 2009 roku w branży; w dodatku „Press Euro” o przygotowaniach obu gospodarzy mistrzostw Europy w piłce nożnej do „Euro 2012”.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.