e-Kiosk.pl - Press 4/2008

czytaj

Press

4/2008 (15.04.2008)

Liczba stron: 120

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

W magazynie między innymi: niejasne stawki VAT dla wydawców prasy; zmiany w „Wiadomościach” TVP1; wywiad z Janem Wróblem; czy wycofanie pism erotycznych z Empiku godzi w wolność słowa; marcowe represje dziennikarzy na Białorusi; przyszłość projektu „Polska”; parasol ochronny nad rządem; pirackie radia; pisma medyczne; telekomunikacja i informatyka: telefonia komórkowa, triple play, pisma komputerowe - raport; kampania House - case study; marka związana z nazwiskiem; marketing sportowy - wielkie wydarzenia; trudna współpraca specjalistów PR i dziennikarzy.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis