Strażnik dóbr: rozmowa z Markiem Bieńczykiem; media szczują na uchodźców; zdobytą w Internecie popularność niektórzy youtuberzy pożytkują do działań charytatywnych; ranking agencji PR; top 10 blogów o modzie kobiecej; Wikipedia jest dla dziennikarzy zawodową pomocą i prywatną udręką, zwłaszcza w ich własnych biografiach; w Niemczech dyskusje na forach nigdy nie sięgnęły dna polskich, ale nawet tam media mają dość – i zmieniają zasady komentowania; rozmowa z dziennikarzami serwisu ProPublica i laureatami Nagrody Pulitzera: Jessem Eisingerem i Charlesem Ornsteinem; Polacy kochają radio, mają smartfony, ale audycji dźwiękowych na nich nie słuchają; jak zarobić na nietypowej dystrybucji czasopisma: połączyć je z kartą klubową, sprzedać za pół ceny, a może rozdać za darmo?; Ryszard Petru: łatwiej zbudować wizerunek eksperta w mediach niż wiarygodnego polityka wśród mas.
Dodatek: Top Marka 2015.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis