Przyciśnięte do ściany firmy outdoorowe wabią reklamodawców rabatami i pakietami; rozmowa ze Stefanem Szczepłkiem, dziennikarzem sportowym „Rzeczpospolitej”; białoruska władza jest tak wspaniałomyślna, że sama broni dziennikarzy przed możliwością popełnienia przestępstwa; praca w wynajętym newsroomie to sposób na zaoszczędzenie kosztów i nawiązanie zawodowych kontaktów; wydawcy dzienników, zamiast dramatyzować, doskonalą ofertę, by dotrzeć do interesujących ich czytelników; telewizje wciąż zwiększają liczbę spotów reklamowych, bo znalazły furtkę w przepisach; nowa formuła Effie United ułatwia wyłonienie efektywnych biznesowo kampanii, a nie autorów ich sukcesu.
Dodatki: Grand Check 2010, Konferencja prasowa MSP.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.