Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy
w korzystaniu z serwisu i aplikacji.
Tak - możesz czytać swoje e-wydania na dwóch różnych maszynach pod jednym warunkiem: nie możesz korzystać ze swoich e-wydań w obydwu miejscach jednocześnie, podobnie jak nie jest to możliwe w przypadku tradycyjnych publikacji.
Wystarczy zainstalować e-Kiosk Readera na komputerze domowym, a następnie kliknąć opcję "Sprawdź teczkę" i pobrać swoje e-wydania na dysk.
Tak, ale musisz w tym celu zalogować się na konto swojej żony.
Opcja drukowania e-wydania jest aktywna tylko w przypadku części e-wydań. Niektórzy wydawcy proszą o zablokowanie możliwości drukowania swoich publikacji.
Nie. Wydawca ma możliwość zdecydowania, które strony danego e-wydania mogą być drukowane, a które nie.
Nie. Materiały publikowane na płytach CD/DVD itp. zajmują wiele zbyt wiele miejsca, by było możliwe dołączenie ich do e-wydania. Jeśli jesteś więc zainteresowana(-y) kupowaniem pisma z załączoną płytą CD (lub np. z filmem na płycie DVD), musisz zdecydować się na zakup prenumeraty tradycyjnej wersji papierowej.
Każde zakupione e-wydanie możesz pobrać cztery razy. Jeśli przekroczyłeś ten limit, a potrzebujesz pobrać kolejny raz któreś e-wydanie, skontaktuj się z naszym hotlinem.
Uruchom e-Kiosk Readera, otwórz opcję "Sprawdź teczkę" i kliknij na e-wydaniu, które chcesz pobrać. Pamiętaj jednak, że każde e-wydanie możesz pobrać tylko 4 razy.
Tak. Możesz to zrobić w serwisie e-Kiosk na stronie zamawiania publikacji - wystarczy wpisać adres e-mail znajomej(-go) i następnie dokonać zamówienia poprzez kliknięcie guzika "Zamów dla znajomego".
Nie, w tej chwili nie jest to możliwe.
Przeglądarkę e-wydań będzie można uruchomić na komputerze wyposażonym w procesor Pentium II 400 MHz i 128 MB pamięci RAM. Dodatkowym warunkiem jest co najmniej 50 MB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Do komfortowej pracy potrzebna jest jednak nieco silniejsza maszyna, wyposażona w procesor co najmniej Pentium III taktowany z częstotliwością 1 GHz, 256 MB RAM i kartę graficzną wspierającą akcelerację 3D.
e-Kiosk Reader został przygotowany specjalnie dla Windows 2000/XP/Vista i nie był testowany np. w środowisku Windows 98 czy Me.
Nie. Planujemy jednak ich przygotowanie.
Nie - z reguły wystarczy zainstalować uaktualnienie. Komunikat o dostępności takiego uaktualnienia pojawia się na ekranie zawsze w chwili uruchomienia e-Kiosk Readera - oczywiście tylko wtedy, gdy pojawi się nowsza wersja e-Kiosk Readera. Wystarczy zatem, że pobierzesz nową wersję i pozwolisz jej się zainstalować.
Tak. Jeśli z jakichś powodów zagubiłeś dane e-wydanie (np. ze względu na uszkodzenie dysku), możesz je powtórnie pobrać z serwera. W tym celu otwórz opcję "Sprawdź teczkę" w e-Kiosk Readerze i kliknij na e-wydaniu, które chcesz pobrać. Pamiętaj jednak, że każde e-wydanie możesz ściągnąć tylko 4 razy.
W celu rozwiązania tego problemu musisz skontaktować się z naszym hotlinem.
Żeby było możliwe czytanie e-wydań na innym komputerze, niż ten, na którym korzystałeś z nich do tej pory, należy:
Patrz odpowiedź na poprzednie pytanie.
Aby rozwiązać ten problem, musisz się skontaktować z naszym hotlinem.
Prosimy o pobranie biblioteki MSXML ze strony firmy Microsoft oraz zainstalowanie jej. Link do pliku: http://download.microsoft.com/download/8/8/8/888f34b7-4f54-4f06-8dac-fa29b19f33dd/msxml3.msi.
Tak, od wersji 1.0.8 począwszy e-Kiosk Reader pozwala już na czytanie e-wydań w trybie offline, czyli bez podłączenia do Internetu. Dotyczy to jednak tylko tych e-wydań, które zostały pobrane z systemu 7 listopada 2006 lub później.
Nie. Z systemu e-Kiosk można korzystać niezależnie od miejsca podłączenia do Internetu.
Tak, choć np. pobieranie e-wydań może w takim przypadku trwać dość długo.
Najprawdopodobniej już kiedyś rejestrowałeś się w systemie lub - po otrzymaniu e-maila z personalizowanym linkiem - nie skorzystałeś z niego. Możesz zatem:
Tak. Wystarczy zalogować się w serwisie e-Kiosk (przycisk "Zaloguj się" na pasku menu u góry ekranu) i kliknąć opcję "Zmiana hasła", a następnie podać nowe hasło. W kolejnym kroku należy uruchomić e-Kiosk Readera i w oknie "Opcje" (zakładka "Start programu") wpisać nowe hasło w polu "Hasło".
Zmiana hasła w serwisie internetowym nie pociąga za sobą automatycznej zmiany hasła w czytniku e-wydań. W celu zmiany hasła w e-Kiosk Readerze kliknij przycisk "Opcje", następnie wybierz zakładkę "Start programu" i w polu "Hasło" wpisz nowozdefiniowane hasło, a następnie zatwierdź je wciśnięciem przycisku "Zastosuj". Po ponownym uruchomieniu czytnika nie powinno już być żadnego problemu z korzystaniem z e-wydań, chyba że podasz błędne hasło.
Należy skontaktować się z hotlinem w celu wyjaśnienia okoliczności powstania blokady.
Tak. W tym celu skontaktuj się z naszym hotlinem.
Za e-wydania można zapłacić w następujacy sposób: - karta płatnicza - akceptujemy karty VISA, MasterCard. - przelew online - przelewy błyskawiczne - zwykły przelew bankowy - portfel elektroniczne Visa Checkout i Masterpass - BLIK - Google Pay
Tak. W celu otrzymania papierowej faktury należy wysłać list z takim żądaniem do naszego hotline'u.
Jeśli e-Kiosk Reader zostanie uruchomiony w trybie online, czyli w sytuacji, gdy komputer użytkownika jest podłączony do Internetu, program przekazuje do systemu login i hasło użytkownika oraz sprawdza, czy zainstalowana wersja czytnika e-wydań nie jest uszkodzona. W drugim kroku następuje proces identyfikacji komputera, z którego korzysta w danym momencie użytkownik. W chwili otwarcia e-wydania następuje ponadto przesłanie informacji o otwieranym e-wydaniu - jeśli użytkownik nie jest uprawniony do korzystania z danego egzemplarza lub zostało ono uszkodzone, nastąpi odmowa wczytania pisma. W trakcie czytania e-wydania do serwera nie są przekazywane żadne istotne informacje, a jedynie dane pozwalające stwierdzić, że użytkownik nadal przegląda e-wydanie.