e-Kiosk.pl - LOGO 11/2015

czytaj

LOGO

11/2015 (30.10.2015)

Liczba stron: 164

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; zaszalej w Madonna di Campiglio; przytulanka narodowa – Julia Lescova; Marcin Prokop; jak dobrze żyć, a nie zarzynać się; adrenalina pod korek; ujeżdżanie śnieżnych smoków; ADHD pod Kaukazem; coś więcej niż planszówki; poradnik początkującego filmowca; urządzenia PND – nawigacja w stylu klasycznym; biuro w smartfonie; poznać pana po cholewkach; w poszukiwaniu kraty idealnej; płaszcz podróżujący; czeska kolacja; networking, czyli jak budować znajomości i wpływy; przejdź z nią z wirtualu do realu; jak przyszyć guzik; niech nam żyją imieniny; ci wspaniali mężczyźni – William G. Morgan; Natalia Lesz; savoir-vivre – wszystko, co musisz wiedzieć.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis