e-Kiosk.pl - LOGO 12/2015

czytaj

LOGO

12/2015 (27.11.2015)

Liczba stron: 164

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; zaszalej w Paryżu; przytulanka narodowa – Alina Vacariu; po co mężczyźnie klocki; skoki przez przeszkody; kurtki na zimowy szlak; 13 opuszczonych miejsc, w których spotkasz tylko zjawy; premiery, trendy, ciekawostki, hity; wybieramy telewizor do 3500 zł; smartfonowi gracze za grosze; aplikacje na narty; Porsche Rennsport Reunion; spinki do mankietów; eleganckie zestawy; dżinsy slim – najlepszy model; budrysówka; pop, rock i smart casual; grzańce dla niej i dla niego; gulasz – jeden obiad, jeden garnek; zapach złota i trawy; biznesowy savoir-vivre; 25 rzeczy, których nie wiedziałeś o swoim penisie; savoir-vivre – wszystko, co musisz wiedzieć; jak wypastować buty; ci wspaniali mężczyźni – Charles Goodyear; Anna Dereszowska; co pod choinkę dla niej i dla niego.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis