Gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; przytulanka narodowa - May Andersen; zaszalej w Rydze; logotyp - Grzegorz Krychowiak; Euro 2016 - lećcie orły na Stade de France; Podlasie - w krainie żubrów; polskie festiwale; VR – Test okularów smartfonowych; aplikacje wirtualnej rzeczywistości; VR – komputer do okularów; LG 360 Cam vs Ricoh Theta S; czym jeżdżą głowy państw; jako odchudzić portfel i spakować plecak; mokasyny – na pokład zapraszamy; okulary przeciwsłoneczne; styl z wybiegu - wersja niskobudżetowa; Tomasz Hajto i Mateusz Borek na stadionowym wybiegu; sprzęt, który zmieścisz nawet w kawalerce; przekąski do piwa; instrukcja obsługi - jak nie wypaść z korpowyścigu; kobiety - instrukcja obsługi; jak poradzić sobie z podbitym okiem i innymi urazami; oni się liczą – Elon Musk; Jarosław
Matuszewski - test smakosza; Savoir-vivre - wszystko, co musisz wiedzieć; Mikołaj Lizut - gdy białe jest czarne.
Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).
„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.
„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.
czytaj więcej
zwiń opis