e-Kiosk.pl - LOGO 7/2016

czytaj

LOGO

7/2016 (24.06.2016)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Logotyp – O.S.T.R.; aparaty kieszonkowe; Muay Thai i nocne światła Bangkoku; 12 najbardziej rozrywkowych miejsc w Europie; podróż po norwesku – fiord dał mi w kość; strzelectwo – morze ognia i zabawy; Geobike Kobold vs Ecobike Even; dubing gier wideo – siła głosu; od czapki do kapelusza; męskie przygody w podróży; savoir-vivre: wszystko, co musisz wiedzieć; oni się liczą – Lewis Hamilton.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis