e-Kiosk.pl - LOGO 8/2016

czytaj

LOGO

8/2016 (29.07.2016)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; przytulanka narodowa – Riya Sen; zaszalej w Katowicach; Michał Kubiak; mapa piwnego świata; duet dla zuchwałych; Rio 2016 – przewodnik kibica olimpijskiego; miejski bieg z przeszkodami; Garmin 735XT vs Polar V800; test głośników BT – ogrodowa impreza bluetoothowa; czapki i kapelusze – rondo czy daszek; męska robota – jak uratować komuś życie.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis