e-Kiosk.pl - LOGO 9/2016

czytaj

LOGO

9/2016 (26.08.2016)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; Logotyp – Maciej Musiał; rolki – taniec na asfalcie; rugby – piłka jest jajowata, a bramki są dwie; brazylijskie jiu-jitsu – kulaj się; podróże – Szwajcaria trainseksualna; dart – dziewięć rzutów do raju; boks i MMA – kampania wrześniowa; Canon SX540 HS vs Nikon B500; jak zostać youtuberem; styl z wybiegu – wersja niskobudżetowa; co one o nas myślą – od „Cosmo” do „Wysokich Obcasów”.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis