e-Kiosk.pl - LOGO 10/2016

czytaj

LOGO

10/2016 (30.09.2016)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Logotyp – Kajetan Kajetanowicz; podróż w podróży: szisza, nargila, qaljan; sztolnie Gór Sowich – podziemia pełne adrenaliny; Robin Hood kontra Rambo; miejski outdoor – noś się na sportowo; sprzęt do koszykówki – być jak Gortat; przeboje IFA 2016; drukowanie 3D – trzeci wymiar w twoim domu; stylowa sesja – czeski fenomen; pielęgnacja – uśmiech jak milion dolarów; instrukcja obsługi 6 typów kobiet, które nas wkurzają.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis