e-Kiosk.pl - LOGO 11/2016

czytaj

LOGO

11/2016 (28.10.2016)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; przytulanka narodowa – Tuna Sejdiu; zaszalej w Kownie; logotyp – Piotr Stramowski; top ten – zamki; turnieje rycerskie; MMA – Logo Fight Club; kamizelki na szlak; audio przez lightning i Bluetooth; narzędzia wielofunkcyjne; tanie odkurzacze automatyczne; Mazda 6; John Cooper Works Clubman; już pora w kamasze; styl z wybiegu – wersja niskobudżetowa; historia toastów – nie tylko na zdrowie; jak czytać oznaczenia na oponach; test smakosza; savoir-vivre.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis