e-Kiosk.pl - LOGO 12/2016

czytaj

LOGO

12/2016 (25.11.2016)

Liczba stron: 188

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zaszalej w Edynburgu; Finlandia: Satu Tuomisto; Kamil Stoch; w manufakturze zegarków: breitling – twój cenny czas; dziennikarze na ekranie – najlepsze filmy o nich; polskie multitapy – kraniki z kraftami; K2: Ostatnie zimowe wyzwanie; Bilardowa Formuła 1; minidrony w cenie mini; Mazda MX-5RF – rzymskie wakacje; nostalgia z twarzą retro; najpiękniejsze oblicze zimy; Jarosław Matuszewski – test smakosza; Malvina Pe – co pamiętają kobiety.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis