e-Kiosk.pl - LOGO 3/2017

czytaj

LOGO

3/2017 (28.02.2017)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; zaszalej w Sopocie; jak uwolnić się z plastikowych kajdanek; piłka nożna chce się zmienić; rower zimą – przygoda z tłuszczakiem; Azory – ostatni raj na ziemi; projektory do różnych zdań; test dużych czytników – 8 cali e-tuszu; Mio MiVue Drive 65 LM vs Garmin DriveAssist 50LMT; SEAT Ateca; styl militarny – za mundurem panny sznurem; wzory i mikrowzory łączcie się; jak nie przegapić ważnych momentów.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis