e-Kiosk.pl - LOGO 1/2012

czytaj

LOGO

1/2012 (22.12.2011)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; w co się ubrać do klubu na imprezę; najlepsze na zimę modele butów do kostki; jak wytrenować sześciopak na brzuchu; top 10 – najwięksi sportowi twardziele; rakiety śnieżne – jak w tym chodzić; test odtwarzaczy mp3; jak się czytają e-booki; gra miesiąca – Diablo III; wyprawa na Borneo; 10 samochodów, których nikt nie chciał; sery z polskich gór; whisky z Edradour; zimowe odżywianie skóry.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis