e-Kiosk.pl - LOGO 4/2017

czytaj

LOGO

4/2017 (31.03.2017)

Liczba stron: 172

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; „Logo” Arbitrem Najlepszego Stylu; przytulanka narodowa – Georgia Salpa Penna; zaszalej w Kiszyniowie; pierwsi dżentelmeni; gdzie nie rządzi piłka nożna; nowości dla biegaczy; surfing na Hawajach; 7 zasad ekonomicznej jazdy; Martin Śliwa: Na rozdrożu; przewodnik po dżinsie; 21 rzeczy, które warto wiedzieć o dżinsie; maruda, ważniak i pracuś – biuro jak wioska smerfów.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis