e-Kiosk.pl - LOGO 2/2012

czytaj

LOGO

2/2012 (27.01.2012)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Wybrane przez czytelników hity z wybiegów w wersji ekonomicznej; marynarka dwurzędowa; markowa moda za nieduże pieniądze; Volvo Ocean Race – niesamowite regaty z bliska; jak lepiej jeździć na snowboardzie; hity i ciekawostki ze słynnych targów CES; projektory full hd do 5 tysięcy złotych; „Resident Evil: Operation Raccoon City”; wywiad ze Sławkiem Muturi; wyniki badań seksualności Polaków; sportowe auta Peerelu; nóż – podstawowe narzędzie w kuchni; wszystko o soczewkach kontaktowych.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis