e-Kiosk.pl - LOGO 6/2017

czytaj

LOGO

6/2017 (31.05.2017)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; przytulanka narodowa – Laura Beyne; zaszalej na Malcie; sporty zakazane; futbol australijski – wszystkie chwyty dozwolone; 22 rzeczy, które musisz mieć; męska lektura na lato; najlepsze hotele w Polsce; gramofony na każdą kieszeń; Honda Civic jak magnes; Volvo z niespodzianką; czego możemy nauczyć się od Brytyjczyków; patent na styl żeglarski; instrukcja obsługi – coaching; zostań influencerem; kuchnia – krewetki w sosie śmietanowo-winnym; savoir-vivre – wszystko, co musisz wiedzieć.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis