e-Kiosk.pl - LOGO 3/2012

czytaj

LOGO

3/2012 (29.02.2012)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Co będzie hitem na wiosnę i lato; najładniejsze zamszowe wzory; zegarki z wysokościomierzem; telefon zamiast konsoli; superprofesjonalny test tabletów; kompakty z długim zoomem; gra miesiąca – Mass Effect 3; skituring, czyli na nartach przez Alpy; największe tajemnice kryminalne; najseksowniejsze premiery 2012 r.; omlet krok po kroku; solidne czerwone wina do 36 zł; które preparaty pomogą nam schudnąć; co zrobić, ona się wstydzi rozebrać; sklepy, w których kupisz rzeczy opisywane w „Logo”.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis