e-Kiosk.pl - LOGO 7/2017

czytaj

LOGO

7/2017 (30.06.2017)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; logotyp – Michał Żurawski; rozmowa o polskim seksbiznesie; wideopowtórki w futbolu; pojazdy UTV; enduro – u źródeł kolarstwa górskiego; deskorolki – surfowanie po betonie; wideo w 360 stopniach; smartfony – foto flagowce; Peugeot 5008 plus; moto – Ford Kuga, Mitsubishi Asx, Suzuki Swift; ruch prawo i lewostronny – dlaczego jeździmy, jak jeździmy; styl – nowe standardy; buty – do trzech razy sztuka; wielki słownik pojęć zegarkowych; zarabiaj na własnym hobby; seks – jak z nią zagadać; Jarosław Matuszewski – test smakosza; Adam Jarczyński – savoir-vivre; Andrzej Saramonowicz – teatr jest wieczny.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis