e-Kiosk.pl - LOGO 8/2017

czytaj

LOGO

8/2017 (28.07.2017)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; logotyp – Kamil Grosicki; kiedy terroryzm wygrywa; survival – walcz o przetrwanie; test kuchennego elektro; akcesoria do smartfonu; stacje multimedialne; BMW M760Li Xdrive; Land LORD Rover; Fiat Fullback; VW Beduin czy Seat Cancelada – skąd się biorą nazwy aut; dzień z życia modnego redaktora; białe koszule; rynkowe nowości i ciekawostki; jak zostać autorytetem w swojej dziedzinie; wszystko o uścisku dłoni; sernik nowojorski; tydzień kuchni francuskiej.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis