e-Kiosk.pl - LOGO 4/2012

czytaj

LOGO

4/2012 (30.03.2012)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Płaszcze dla twardziela prezentuje Szymon Bobrowski; jak dobrać idealne spodnie do swojej sylwetki; marynarki – diabeł tkwi w szczegółach; jak niedrogo naśladować styl wielkich projektantów; skórzane trampki – wygodne, luźne, na każdą okazję; jak z krav magą przetrwać w mieście; bike fitting – rower jak od krawca; Top 10 – magiczne momenty euro; mecz w loży VIP; ultrabooki – komputery lżejsze niż gazeta; co w komórkach piszczy; aplikacje na smartfony – dla biegaczy i rowerzystów; hotel Savoy w Londynie; podróż do Gruzji; londyńskie fetysz kluby – zajrzyj do jaskini rozpusty; najbardziej stylowe auta ostatnich 50 lat; piękna księżniczka Anna Czartoryska.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis