e-Kiosk.pl - LOGO 10/2017

czytaj

LOGO

10/2017 (29.09.2017)

Liczba stron: 164

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; dziewczyna z Instagrama; Frankfurt (ten nad Menem); logotyp – Filip Chajzer; temat numeru – co nas śmieszy; szturmowiec GROM-u o wojnie w Zatoce Perskiej; survival – szkoła przetrwania; podróż – Korea Północna; ujeżdżanie byków; highline – między niebem a ziemią; IFA – gabinet technologicznych osobliwości; top TV – co powiesić na ścianie; biurko A.D. 2017; Range Rover; motogadżety z ASO; Horowitz dla Forda Vignale; Mazdą przez Transylwanię; Jeep – życie ponad schematami; trendy – co nosić tej jesieni; buty – znajdź swój model; kurtki i płaszcze; zegarki; jak poprosić o podwyżkę; 7 zachowań ludzi silnych psychicznie; fantazje – kobiecym okiem; telefoniczny flirt.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis