e-Kiosk.pl - LOGO 11/2017

czytaj

LOGO

11/2017 (27.10.2017)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; „Logo” Arbitrem Najlepszego Stylu; Północna Finlandia; Rosja przed mundialem; Sycylia przestaje płacić; wywiad – Monika „Słowikowa” Banasiak; wrestling po meksykańsku; nigdy się nie poddawaj; blendery próżniowe; kultura i praktyka e-korespondencji; czy jesteśmy wrażliwi na cenę; miejsca, które wypada znać; Porsche Panamera Sport Turismo E-Hybrid.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis