e-Kiosk.pl - LOGO 5/2012

czytaj

LOGO

5/2012 (27.04.2012)

Liczba stron: 132

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Jak nosić kolorowe spodnie; 29 najciekawszych modeli letnich kurtek; zegarki – najciekawsze premiery 2012; niedroga stylizacja wielkich projektantów; moda na Euro – koszulki, czapki, bluzy; Leniarski biega z Kenijczykami; crossfir, czyli nowy szał w fitnessie; cztery zestawy na górskie wyprawy; 10 nowych modeli telewizorów od 1,5 do 26 tys. zł; jak sprzątają automatyczne odkurzacze; noże – uniwersalne, specjalne, multitoole; ekologiczne samochody przyszłości; podróż do Indonezji; tanie i dobre wina w kartonach.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis