e-Kiosk.pl - LOGO 12/2017

czytaj

LOGO

12/2017 (24.11.2017)

Liczba stron: 172

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; miss Instagrama; wywiad numeru – Tomasz Hajto; Spitsbergen – narty z niedźwiedziem w tle; ABC narciarza bywającego; nowe gry VR; wirtualne kantory – nasza narodowa specjalność; Kia wbija szpilę; przyszłość według Renault; kariera – dlaczego nie dostajesz ofert pracy; pogadajmy o kolorach; japońskie lalki – silikonowe zauroczenie; styl – centrum niehandlowe; kurtki – jak w puchu; skarpety – z nogi na nogę; wołowina na trzy sposoby; test smakosza; savoir-vivre.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis