e-Kiosk.pl - LOGO 1/2018

czytaj

LOGO

1/2018 (19.12.2017)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; Miss Instagrama; nadprzewodnik – Dubaj; wywiad numeru – Artur Boruc; temat numeru – impreza: najlepsze kluby w Polsce; co zamawiać w dobrych barach; kluby z selekcją; wieczory kawalerskie we Lwowie; skuterem śnieżnym przez Laponię; salon zimowy – oczyszczacze i nawilżacze; z poradnika komputerowego diagnosty; transhumanizm – szósty zmysł; z kamerą na stok; Singapur – auta tylko dla bogaczy; nowości Tokyo Motor Show; czwarta twarz „Samuraja” 4×4; rozmowa z Tadeuszem Fusem; postanowienia noworoczne; miłość i seks w naprawdę wielkim mieście; w czym na studniówkę; włoska robota Made in Poland; białe koszule – do czterech razy sztuka; portfele – pieniądze to nie wszystko; prezentownki – pomysły last minute; smak – Azja w środku zimy.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis