e-Kiosk.pl - LOGO 2/2018

czytaj

LOGO

2/2018 (26.01.2018)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Miss Instagrama – Nikola Lach; Tel Awiw; temat numeru; seksgadżety; jak poderwać tinderellę; katolicki sex-shop; nowoczesne rozstanie; prezenty dla zakochanych; cold-surfing w Kalifornii; po co Koreańczykom igrzyska; wywiad z Tomaszem Sikorą; igrzyska olimpijskie – pomiar czasu; jak wygląda nowoczesna transmisja; domowe kamerki internetowe; bloatware – co wyrzucić z komputera; z wizytą w magazynie Amazona; gadżety z mocnymi bateriami; auta marzeń; Skoda w Finlandii; „klasyk” na zimę – Audi Quattro; Volvo XC 40 i VW Tiguan AllSpace; na co uważać w nowej firmie; romans w biurze; seks – precz z rutyną; bielizna – gala bokserska; produkty do włosów; eintopf – Dania z jednego gara.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis