e-Kiosk.pl - LOGO 6/2012

czytaj

LOGO

6/2012 (30.05.2012)

Liczba stron: 132

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Jak kręcić filmy w wysokiej jakości za pomocą lustrzanki cyfrowej; jak skutecznie dbać o skórę twarzy; Steve Kordek – Polak, który stworzył flippery; Wenezuela – dżungla, socjalizm i sztuczne piersi; Maciej i Wojciech Szczęśni opowiadają o graniu za frytki i seksie przed meczem; okulary przeciwsłoneczne do 300 zł; moda z wybiegów za grosze; przegląd najlepszych piw pszenicznych; nowości GPS.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis